Rich and Famous The Dynasty Club Blog and Network- Welcome

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Διαγωνισμός Ανακαινίσεις Διαμερισμάτων από το : « PRAKTIKER» Παρακαλώ κάντε « Like» στις φωτογραφίες μου με το όνομα: « Lady Viviana», σας ευχαριστώ..!!!




Διαγωνισμός Ανακαινίσεις  Διαμερισμάτων από το : « PRAKTIKER»

Παρακαλώ κάντε « Like» στις φωτογραφίες μου  με το όνομα: « Lady Viviana», σας ευχαριστώ..!!!

http://www.praktiker.gr/festivals/Photo-contest-albums-list.aspx

Στο Σαλόνι μου έχω επιλέξει τα έντονα και ζωντανά χρώματα όπως ο τέλειος συνδυασμός του έντονου Κόκκινου με έντονο κίτρινο χρώμα. Δημιουργεί μια αίσθηση καλαισθησίας , ζεστασιάς  και θετικής ενεργείας  ιδανικό χρώμα για την είσοδο του σπιτιού. Κάτι από Feng Shui, κάτι από ανατολή…. Και ένα ωραίο τολμηρό θα έλεγα αποτέλεσμα… Μου αρέσουν να παίζω και να συνδυάζω τα χρώματα στους τοίχους… τα απλά μπεζ χρώματα τα θεωρώ κλασσικά και κάπως « πολυφορεμένα» τολμώ να  διακοσμήσω το σπίτι μου με έντονα Εθνικ στοιχεία.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου